Ciao Carb Noodles (2 porties)

Benodigdheden:

eiwitrijke koolhydraatarme noodles

Zakje Ciao Carb Noodles (2 porties)

Ui, knoflook, 2 bosuitjes, stukje courgette, prei

Kip met kipkruiden

Pesto, peper, zout en koken finesse light allen voor op smaak te maken.

 

Bereiding:

Snijdt alle groente alvast klein. Kook intussen de Ciao Carb Noodles (2 porties)  in 12 min. gaar.

ciao carb eiwitrijke noodles

Fruit het uitje, voeg de kip toe,  doe er vervolgens de prei en de courgette bij. Als laatste doe je het bosuitje en de knoflook erbij (let op, niet te lang erbij bakken, lekker kort, blijft het knapperig en smaakvol).

eiwitrijke noodles met kip pesto

 

Voeg er pesto (iets meer als een theelepel, niet te veel, want pesto bevat pijnboompitten, dus koolhydraten) peper, zout, finesse light om wat smaak en saus toe te voegen.

eiwitrijke noodles met kip

Schep de Ciao Carb Noodles (2 porties)  op een bord met de groente/kip mengsel.

Ik vond dit een erg lekker en makkelijk recept, voor de rest van het gezin kun je gewone pasta maken, en dezelfde kip/groente gebruiken. (evt. extra sausje en kaas voor de rest).

Smakelijk eten!

Groetjes Arnanda