Recept Ciao Carb Noodles (2 porties)  met wokgroente en witte vis met peper en zout.

 

Benodigdheden:

50/70 gram Wit vis (kant en klaar gekocht in stukjes bij supermarkt)

200 gram Groenten net wat je in de koelkast heb, wel de meerderheid groene groenten

Rode ui

1 portie Ciao Carb Noodles (2 porties) ( 50 gram)

 

Voorbereidingen & bereiden:

 

eiwitrijke noodles ciao carb

 

Doe de vis in een met olijfolie ingevette ovenschaal, de stukjes gaan ongeveer een minuut of 10 op 180 graden in de oven. Zet de oven alvast aan.

 

Alle groente kort snijden, de paksoi het bovenste gedeelte van het blad apart houden, deze alleen de laatste paar minuten mee bakken.

Ik heb in 1 x een hele paksoi, broccoli en prei gesneden, de helft vandaag gebruikt en de andere helft in een tupperware bak in de koelkast gezet, zo bespaar ik

Morgen heel veel tijd als ik moet werken.

 

koolhydraatarme noodles ciao carb

Doe wat olie in de pan, fruit als eerste de ui, doe er daarna de rest van de wok groente bij.

 

eiwitrijke koolhydraatarme noodels

 

Intussen kook je de pasta in een pan, deze moet 12 min. Koken. (indien je van erg rauwe groente houd, kook je eerst de pasta en daarna wok je de groente).

 

Schuif de ovenschaal met vis erin, zodat alles tegelijkertijd klaar is.

 

Omdat er op de vis al zout en peper zit heb ik die nergens mee toegevoegd.

 

ciao carb noodels gerecht

 

Het is wel erg lekker om als de wok groente klaar zijn een klein lepeltje boursin cusine light (blauwe deksel) er door heen te doen, heb je meteen een soort van sausje.

 

Het was erg lekker en zeker meer dan voldoende. Probeer Ciao Carb Noodles (2 porties)  een keer uit, veel plezier ermee en smakelijk eten!