Bel ons op 013 - 8080 211

Bestel op tijd. Het is erg druk bij de pakketvervoerders.

CarbZone Low Carb Granola Raspberry & Coconut

De CarbZone granola is er in verschillende smaken, dit is de Raspberry & Coconut variant: vol met lekkere zaden, gedroogde frambozen en kokosvlokken.

Scroll naar beneden voor meer info over dit product.

Ontvang een email wanneer dit product weer in voorraad is. (klik hier)
CarbZone Low Carb Granola Raspberry & Coconut is op dit moment niet in voorraad. Geef je hierboven op zodat je een email krijgt als het weer binnen is gekomen.
CarbZone Low Carb Granola Raspberry & Coconut is op dit moment niet in voorraad. Geef je hierboven op zodat je een email krijgt als het weer binnen is gekomen.
€ 5,69
Carbzone

Waarom Bregje?

Alles voor je dieet:
Eiwitdieet, Koolhydraatarm en Atkins

Dezelfde dag verzonden indien besteld voor 12u.

Is het totaalbedrag meer dan € 100? Kies dan je gratis cadeau uit.

Gratis verzonden vanaf € 40.
Anders: € 4,95 in NL en € 5,95 in BE.


Betaalmogelijkheden

Betaal veilig en makkelijk met o.a.:

Details

Details

Granola is misschien niet het eerste waar je aan denkt als je het koolhydraatarm dieet volgt, maar met de CarbZone Low Carb Granola Raspberry & Coconut is het dus wel mogelijk....

Deze granola bevat per portie maar 4,7 gr netto koolhydraten* en 11 gr eiwitjes.
De CarbZone granola is er in verschillende smaken, dit is de Raspberry & Coconut variant: vol met lekkere zaden, gedroogde frambozen en kokosvlokken.
Hij is gezoet met Erythritol, een mooie zoetstof zonder veel bijsmaak. Hierdoor zitten er (uiteraard) geen toegevoegde suikers in.

Het betreft een doos van 500 gr, genoeg voor 10 porties.

 

* De netto koolhydraten zijn berekend door de polyolen van het totaal koolhydraten af te trekken.

Meer Info

Meer Info

Artikelnummer Carbzone-GranolaRaspberry
Gluten- of Lactosevrij Glutenvrij
Is dit een Groen product? Ja
Merk Carbzone
Geschikt voor fase 1, 2, 3, 4, Na het dieet
Bereidingswijze Nee
Ingredienten

Zonnebloempitten 25%, SOJA vlokken 25%, kokosnoot 18%, pompoen 17%, zoetstof (erythritol), raapzaadolie, gedroogde frambozen 1%, natuurlijk aroma, antioxidant (zonnebloemolie), emulgator: zonnebloem lecithine, ascorbyl palmitaat, vitamine E).

Kan sporen bevatten van pinda's, noten, meel en sesam.

Voedingswaarden

per 100g: Energie 590kcal, vet 45g, koolhydraten 19.5g, -waarvan polyolen 10g, NETTO koolhydraten 9.5g, -waarvan suiker 3.8g, vezel 7g, eiwit 22g, zout 0.4g.
Per portie (50g): Energie 295kcal, vet 22g, koolhydraten 9.7g, -waarvan polyolen 5g, NETTO koolhydraten 4.7g, -waarvan suiker 1.9g, vezel 3.5g, eiwit 11g, zout 0.2g.

Beoordelingen

Klantenreviews (3)

Super lekkerReview by Miranda
Smaak
Ik vind deze lekkerder dan de Atkins variant, maar smaken verschillen (Geplaatst op 25-05-2019)
LekkerReview by Sigrid
Smaak
Lekker knapperig in de yoghurt (Geplaatst op 12-02-2019)
Goed productReview by Richard Smit
Smaak
Lekker crispy, eet makkelijk weg en de smaak is redelijk. (Geplaatst op 13-12-2018)

Schrijf je eigen review

You're reviewing: CarbZone Low Carb Granola Raspberry & Coconut

Hoe waardeer je dit product?
We vinden het belangrijk dat we echte reviews van onze klanten ontvangen. We zullen alle reviews controleren op echtheid. *

  1 ster 2 sterren 3 sterren 4 sterren 5 sterren
Smaak

Eiwitdieet of Koolhydraatarm?

Op onze site vind je twee hoofd-categorieën: het eiwitdieet (ook wel proteïnedieet) en koolhydraatarm.

Wat is het verschil?
Onze eiwitdieet producten zijn allemaal verrijkt met extra eiwitten die je nodig hebt in dit dieet én ze zijn koolhydraatarm. (Omdat je maar een beperkte hoeveelheid koolhydraten binnen mag krijgen per dag)
Onze koolhydraatarme producten zijn alleen koolhydraatarm, dus niet eiwitverrijkt.

Doe je het eiwit- of proteïnedieet dan kies je voor je benodigde maaltijden producten in de categorie "Eiwitdieet", daarnaast kun je (beperkt) ook producten gebruiken die onder het kopje "Koolhydraatarm" vallen. Bij ieder product staat aangegeven of je dit al in de 1e, 2e, 3e of 4e fase mag eten. Dit zie je als je op de knop "Meer Info" drukt. Deze producten mag je dan niet tellen als maaltijd per dag, maar je mag ze vaak wel al als tussendoortje eten!

Doe je echter het koolhydraatarme dieet dan ben je niet bezig om aan een vast gesteld aantal eiwitrijke producten per dag te komen, je pakt gewoon alles koolhydraatarm. Je kunt dus ook eventueel de producten eten die onder de categorie "Eiwitdieet" vallen, je zult merken als je deze pakt dat ze een verzadigend gevoel geven. Dit komt door de eiwitten!

Wil je weten of het product op deze pagina tot het eiwitdieet hoort of koolhydraatarm?
Druk dan op de knop "Meer Info", daar zie je staan tot welke categorie dit product hoort.

Moment...