Bel ons op 013 - 8080 211

Gratis verzonden vanaf € 40. Koolhydraatarm, Eiwitdieet en Atkins.

Fase 3: De gemengde fase

Brood tijdens het proteine dieet

 

Let op:  Deze uitleg gaat over ons eiwtdieet, dit geldt niet voor een koolhydraatarm dieet!

Deze fase is net zo belangrijk als fase 1 en fase 2 van het eiwitdieet, omdat jouw lichaam langzaam weer moet gaan wennen aan het aantal koolhydraten. Je gaat namelijk weer brood en fruit toevoegen in je eetschema.
Deze fase MOET je daarom ook minimaal 2 weken volgen (of naar behoefte langer).

Wat is de bedoeling?

Beknopte derde faseJe MOET 2 eiwitrijke produkten eten van Afvallen met Bregje, waarvan maximaal 1 oranje produkt.
Je mag nu jouw ontbijt of lunch vervangen door 2 sneetjes (koolhydraatarm) brood met mager beleg en smeerboter.
Je vervangt 1 tussendoortje (van Bregje) door 1 stuks fruit.

Mager beleg:
Slankie smeerkaas, Philadelphia light, Filet Americain, 

Suikervrije jam of chocolade pasta of suikervrije pindakaas (te koop bij Afvallen met Bregje)
Rosbief, rookvlees, kipfilet, 30+ kaas, rauwe ham, fricandeau, achterham, huttenkase, kalkoenfilet

In fase 3 maak je één keuze uit het volgende fruit:
250 gram aardbeien, 2 abrikozen, 1 plak ananas, 1 appel, 1 halve banaan, 250 gram bessen, 1 halve grapefruit, 20 kersen, 1 kiwi, 1 halve mango, 1 nectarine, 1 peer, 1 perzik, 2 pruimen, 2 mandarijnen, 150 gram meloen, 1 sinaasappel, 250 gram watermeloen.  

Tip:
Rood fruit bevat het minste aan koolhydraten!

 

En natuurlijk blijf  je 's avonds eten wat je al deed vanaf fase 2 (zie fase 2) fruit tijdens het proteinedieet

 

 

Moment...