Bel ons op 013 - 8080 211

Zomervakantie: tijdelijk 4 dagen per week verzending. Lees meer...

Fase 4: De stabilisatie fase

Beknopte vierde fase

Let op:  Deze fase uitleg gaat over ons eiwtdieet, dit geldt niet voor een koolhydraatarm dieet!

Je eet minimaal 2 weken lang nog 1 eiwitrijke maaltijd van Afvallen met Bregje (tenzij behoeft is aan langer). Je mag 2 oranje produkten.
Je mag 2 stuks fruit.
Je mag 3 tot 4 sneetjes (koolhydraatarm) brood met mager beleg.

Niet toegestane groenten zijn weer toegestaan, maar ongeveer 50 tot 100 gram per dag.

Deze fase moet je minimaal 2 weken volgen (of naar behoefte langer)

let opKoolhydraten zijn weer toegestaan
 

100 gram aardappelen (3 stuks)
70  gram rijst
70 tot 100 gram gram pasta produkten (spaghetti, macaroni, lasagne, penne, fusilli)
70 gram couscous

 

Pasta met Garnalen dieet

Aardappels tijdens proteinedieetTip:

Afvallen met Bregje verkoopt ook koolhydraatarme pasta produkten van Dreamfields .
Net zo lekker als gewone pasta soorten, maar bevat maar 5 gram aan verteerbare koolhydraten.
Dus wil je toch op blijven letten is dit een goed alternatief voor jou!

 

 

Basis menu fase 4

Hieronder hebben we wat keuzes geplaatst die je kunt gebruiken tijdens het fase 4. Bij ieder moment van de dag kun je een keuze maken uit één van deze zaken. Uiteraard ben je volledig vrij om hier iedere dag goed mee af te wisselen, uiteindelijk moet het ook een nieuwe levensstijl gaan worden!

Ontbijt
Keuze uit bijvoorbeeld:
1 eiwit product van Afvallen met Bregje • 1 snee koolhydraatarm brood mager beleg en 1 mager zuilvelproduct • 3 volkoren crackers met mager beleg en 1 mager zuivelproduct • 150 gram magere kwark (0% vet) met suikervrije jam • 150 gram magere yoghurt (0% vet) met 6 eetlepels ongezoete muesli

Lunch
Keuze uit bijvoorbeeld:
1 eiwit product van Afvallen met Bregje • 2 koolhydraatarme boterhammen met mager beleg en rauwkost • Salade met tonijn • Omelet met verse groenten • Gevulde groentesoep met verse groenten
Combineer de lunch met 1 mager zuivelproduct

Diner
Keuze uit bijvoorbeeld:
Eiwitproduct van Afvallen met Bregje • 150 gram mager rundvlees met groenten • 150 gram vis met groenten • 150 gram vegetarisch product met groenten (Alpro Soja) • Combineer het dineer met 1 opscheplepel trage koolhydraten, bijvoorbeeld zilvervliesrijst, volkoren pasta of gekookte aardappelen

Snacks/tussendoortje
Keuze uit bijvoorbeeld:
Speciaal eiwitproduct als snack (bv een brownie of een Snack reepje) • 1 eiwitproduct van Afvallen met Bregje • 1 stuk fruit • 8 olijven • 5 cherrytomaatjes met roomkaas (Philadelphia light) • 4 volkoren toastjes met 2 eetlepels tapenade

 

let opLet op het aantal koolhydraten wat je per dag tot je neemt.
Als je graag op gewicht wilt blijven en niet gaan jojo-en is het raadzaam om per dag niet te veel aan koolhydraten te eten. Let daarbij ook op dat een product zonder koolhydraten niet te vet is. Heb je een dag dat je teveel aan koolhydraten hebt gegeten, plan dan een balans dag in.

 

Pasta tijdens het eiwitdieet

Moment...