Afhandeling van klachten

We vinden het uiteraard erg vervelend als je een klacht hebt. 
Daarom doen we er alles aan om deze zo goed mogelijk (en snel) op te lossen.

Waar we altijd heel hard voor werken is om onze klanten zo tevreden mogelijk te houden. Een probleem <moet> daarom opgelost worden en daar proberen we ook van te leren voor de toekomst.

Heb je een klacht neem dan contact met ons op:
Telefonisch via 013-8080 211 of via de e-mail naar hallo@afvallenmetbregje.nl

Na ontvangst van de klacht krijg je van ons een ontvangstbevestiging en zullen we deze binnen 14 dagen beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben dan zullen we je hiervan op de hoogte stellen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Recent Bekeken
Geen recent bekeken producten
Alles wissen
NIEUWSBRIEF?
© Afvallen met Bregje. Alle rechten voorbehouden.