Bel ons op 013 - 8080 211

Gratis verzonden vanaf € 40. Koolhydraatarm, Eiwitdieet en Atkins.

Lo-Dough Bodem

Lo-Dough is een bodem die je voor veel verschillende mogelijkheden kunt gebruiken zoals koolhydraatarme pizzabodem, wrap, koolhydraatarme taart biscuit bodem maar ook als ingrediënt voor koolhydraatarme taarten, wafels en nog veel meer.

Scroll naar beneden voor meer info over dit product.

Voorraadstatus:
Voorraadstatus:
€ 4,50
Lo-Dough

Waarom Bregje?

Alles voor je dieet:
Eiwitdieet, Koolhydraatarm en Atkins

Dezelfde dag verzonden indien besteld voor 12u.

Is het totaalbedrag meer dan € 100? Kies dan je gratis cadeau uit.

Gratis verzonden vanaf € 40.
Anders: € 4,95 in NL en € 5,95 in BE.


Betaalmogelijkheden

Betaal veilig en makkelijk met o.a.:

Details

Details

Lo-Dough is een bodem die je voor veel verschillende mogelijkheden kunt gebruiken zoals koolhydraatarme pizzabodem, wrap, koolhydraatarme taart biscuit bodem maar ook als ingrediënt voor koolhydraatarme taarten, wafels en nog veel meer.
Het leuke hiervan is dat het zo super flexibel is waar je het voor kunt gebruiken.

Lo Dough heeft de helft van de caloriën en meer dan 90% minder koolhydraten dan van normale deeg producten met de toegevoegde waarde van meer dan 10x meer vezels.
Het deeg past perfect in het koolhydraatarme-, eiwit-, caloriearme- en keto dieet.

Je koopt het Lo-Dough per 2 stuks (in 1 verpakking), per slice van 28gr bevat het maar 2,2 gr koolhydraten en wel 9,3 gr vezels. Ken jij een pizza bodem met minder koolhydraten?

Glutenvrij, Vezelrijk, lowcarb, lactosevrij, eiwitrijk, keto, suikervrij, vegetarisch.

Meer Info

Meer Info

Artikelnummer LoDough-Dough
Gluten- of Lactosevrij Glutenvrij, Lactosevrij
Is dit een Groen product? Ja
Merk Lo-Dough
Geschikt voor fase 1, 2, 3, 4, Na het dieet
Bereidingswijze Nee
Ingredienten

water, tarwevezel (glutenvrij), gedroogd vrije uitloop eiwit, stabilisator (E464), Konjacmeel, psyliumvezelpoeder, zout.

Kan bevatten: mosterd, sesamzaad.

 

Voedingswaarden

Voedingswaarden voor Lo-Dough

Voedingswaarden

per slice

(28 gr)

Per 100 gr
Caloriën 39 139
Koolhydraten: 2,2 gr 7,8 gr
-waarvan suiker 0 gr 0 gr
vezels 9,3 gr 35 gr
Eiwitten: 2,6 gr 9,3 gr
Vetten: 0,1 gr 0,35 gr

Beoordelingen

Klantenreviews (3)

Ideaal tegen pizza cravingsReview by Els
Smaak
Super laag in kcal en handig om snel een pizzaatje als snack te maken. Voor amper 200 kcal kan je al toegeven aan je pizza cravings zonder je dieet in 'gevaar' te brengen. (Geplaatst op 22-10-2019)
Lekker en veel variatie mogelijkReview by Ingeborg
Smaak
Mooie stevige dunne bodem, die ik als pizza en als wrap heb gebruikt. Pizza was heerlijk en makkelijk te maken en vooral snel klaar. De wrap als lunch meegenomen en ook zeer smakelijk en nog steeds stevig na een nachtje in de koelkast. Absolute aanrader voor snelle maaltijd. Ik ga de andere tips nog uittesten (taartbodem en gegrilde sandwich). Staat alweer op mijn verlanglijst! (Geplaatst op 10-10-2019)
Goed als pizza bodemReview by Stina
Smaak
Gebruikt als pizza bodem. Niet te veel saus gebruiken (Geplaatst op 30-09-2019)

Schrijf je eigen review

You're reviewing: Lo-Dough Bodem

Hoe waardeer je dit product?
We vinden het belangrijk dat we echte reviews van onze klanten ontvangen. We zullen alle reviews controleren op echtheid. *

  1 ster 2 sterren 3 sterren 4 sterren 5 sterren
Smaak

Eiwitdieet of Koolhydraatarm?

Op onze site vind je twee hoofd-categorieën: het eiwitdieet (ook wel proteïnedieet) en koolhydraatarm.

Wat is het verschil?
Onze eiwitdieet producten zijn allemaal verrijkt met extra eiwitten die je nodig hebt in dit dieet én ze zijn koolhydraatarm. (Omdat je maar een beperkte hoeveelheid koolhydraten binnen mag krijgen per dag)
Onze koolhydraatarme producten zijn alleen koolhydraatarm, dus niet eiwitverrijkt.

Doe je het eiwit- of proteïnedieet dan kies je voor je benodigde maaltijden producten in de categorie "Eiwitdieet", daarnaast kun je (beperkt) ook producten gebruiken die onder het kopje "Koolhydraatarm" vallen. Bij ieder product staat aangegeven of je dit al in de 1e, 2e, 3e of 4e fase mag eten. Dit zie je als je op de knop "Meer Info" drukt. Deze producten mag je dan niet tellen als maaltijd per dag, maar je mag ze vaak wel al als tussendoortje eten!

Doe je echter het koolhydraatarme dieet dan ben je niet bezig om aan een vast gesteld aantal eiwitrijke producten per dag te komen, je pakt gewoon alles koolhydraatarm. Je kunt dus ook eventueel de producten eten die onder de categorie "Eiwitdieet" vallen, je zult merken als je deze pakt dat ze een verzadigend gevoel geven. Dit komt door de eiwitten!

Wil je weten of het product op deze pagina tot het eiwitdieet hoort of koolhydraatarm?
Druk dan op de knop "Meer Info", daar zie je staan tot welke categorie dit product hoort.

Moment...