Producten retour sturen

Mocht je niet tevreden zijn met je aankoop dan kun je tot twee weken nadat je de bestelling hebt ontvangen per email aangeven dat je de producten terug gaat sturen bij ons. Vanaf dat moment heb je twee weken om de producten ook daadwerkelijk terug te sturen. De producten dienen onbeschadigd te zijn, de inhoud volledig, en kort gezegd: ze moeten nog te verkopen zijn.
Verse producten met een korte tht datum (zoals tortilla's en pita's) kun je niet terug sturen. Neem bij twijfel altijd eerst contact op.
Je retour kun je aanmelden via ons Retour Portal wat je vind op https://bregje.shipping-portal.com/. Daar kun je een retoursticker aanvragen die je kunt gebruiken om je pakket bij een pakketpunt in te leveren. De kosten van een retourzending zijn € 4,95 wat we verrekenen met het terug te betalen bedrag.
Na ontvangst van de retourzending (en controle hiervan) zullen wij binnen enkele dagen het bedrag van de retour gestuurde producten aan je terugbetalen minus de kosten van de retourzending.
Uiteraard kun je ook volledig op eigen kosten je retour naar ons terug sturen zonder gebruik te maken van het Retour Portal.

Indien er geen verzendkosten zaten bij de bestelling en na de gedeeltelijke retourzending blijkt dat het totaal bedrag van de bestelling onder de grens valt van "gratis verzending" zullen wij de verzendkosten alsnog in rekening brengen. Dit geldt ook voor eventuele kortingen die op de bestelling van toepassing waren.

Let op:
Altijd eerst contact met ons opnemen voordat je iets terug stuurt!

Klik hier om het retourformulier te downloaden welke je bij de retourzending dient bij te voegen.
(anders weten wij niet van wie het pakket is)

Uitleg Retour Portal

Als je een retoursticker wilt aanmaken worden er in het retourportal een aantal dingen gevraagd. Het meest belangrijke is jouw eigen postcode en het tracking number van de bestelling die je wilt retourneren. Toen we je bestelling op hebben gestuurd heb je van ons een aantal emails gehad met de Track & Trace code / link. Vaak begint het tracking number met "3S".
Als het Retour Portal je gegevens erbij heeft gehaald kun je zelf via een kaartje het dichtstbijzijnde pakketpunt kiezen waar je hem in wilt leveren en dan krijg je daarna een link om een PDF uit te printen. Deze plak je op je pakket waarna je hem in kunt leveren.

Moment...